Σελίδες

Powered By Blogger

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

μετριέται η αγάπη...;

Μετριέται η αγάπη;
Ίσως ναι...ίσως όχι...
Μπορούμε να την κατανοήσουμε σε όλο της το εύρος;
Χμμ...τα δύο ίσως πάλι...
Μάλλον η αντικειμενικότητα, έτσι όπως την εννοούν οι "μεγάλοι", δε χωράει εδώ. 
Γιατί αντικειμενικότητα δεν υπάρχει. Ναι, ναι...κι όμως...
Όλοι μας μεταφράζουμε κομμάτια και  σήματα από ένα ολόκληρο σύμπαν και  προσπαθούμε να τα εκλογικεύσουμε. Αχνά, τρεμάμενα, αδύναμα, στατικά και  μη, μικρά, μεγάλα σήματα-δείγματα που κρύβονται στην πολυπλοκότητα ενός σύμπαντος που δεν μπορούμε καν να αρχίσουμε να κατανοούμε...  
Χαθήκατε; 
Πίσω στην αγάπη... που υφίσταται. Είτε την κατανοούμε είτε όχι, είτε τη μετράμε είτε όχι, είτε τη ζούμε είτε όχι.

Καλό απόγευμα!!

ΥΓ. ...μ' ένα τραγούδι...
 


Σκέψου να υπήρχε ένα πλάσμα στη γη

ετοιμοπόλεμο για σενα εκεί
τη θέση σου να πάρει στην προσβολή,
μέσα στην λύπη, στο θυμό, στην πληγή
για να τη βγάζεις πάντα εσύ καθαρή
Να, τι σημαίνει «Σ' αγαπώ», τι θα πει

Σ' αγαπώ θα πει
σου δίνω μέσα μου χώρο
δίνω την ψυχή
σα να είναι απλό δώρο
Σ' αγαπώ θα πει
θα ειμαι εγώ ο άνθρωπός σου
Σ' αγαπώ θα πει
μ' αρέσει να 'σαι ο εαυτός σου

Μέσα στα μάτια σου με βλέπω αλλιώς
και τα σκοτάδια μου αστράφτουν διαρκώς
μέσα απ' τα μάτια σου μ' αρέσει ό,τι δω
μέσα απ' τα μάτια σου μ' αρέσω κι εγώ
Σαν αγκαλιά ειν' η ματιά σου ζεστή
να, τι σημαίνει «Σ' αγαπώ», τι θα πει!



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σου!